Darmowa dostawa od 140 PLN

Interaktywna zabawka edukacyjna wyskakujące zwierzątka Pop-up 12m+ E009-1A

Symbol: E009-1A
Dostępność: Duża dostępność
25.82
szt.
Zamówienie telefoniczne: 501249797 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
19.9
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 19.9
  • Kurier 29.9
  • Kurier (Pobranie) 35
image

Ta urocza zabawka w kształcie wyskakujących zwierzątek została stworzona z myślą o najmłodszych. Dzieci mogą naciskać, przekręcać lub przesuwać kolorowe przyciski, a wtedy z ukrycia wyskakują uśmiechnięte zwierzątka, co na pewno sprawi im mnóstwo radości.

Ta zabawka wspiera rozwój:

  • mięśni dłoni,
  • koordynacji ręka-oko,
  • zdolności manualnych.
image

Cechy produktu:

• Cztery wyskakujące zwierzątka: żyrafa, słoń, królik i lew - każde z nich ma unikalny wygląd, który przyciąga uwagę dziecka i pomaga mu rozpoznawać różne gatunki.

• Różnorodne mechanizmy aktywacji: przekręcanie, naciskanie, przesuwanie i wciskanie - każdy przycisk działa inaczej, co wspiera rozwój zręczności i zdolności manualnych malucha.

• Wspiera rozwój motoryki, koordynacji i myślenia logicznego - dziecko uczy się, jak jego działania wpływają na efekt, co pomaga w rozwoju poznawczym.

• Pomaga w nauce kolorów, liczb i nazw zwierząt - zabawka łączy naukę z zabawą, wspierając podstawową wiedzę o otaczającym świecie.

• Wykonana z bezpiecznego tworzywa ABS, bez BPA - materiał jest nietoksyczny i bezpieczny nawet dla najmłodszych dzieci.

• Gładkie, zaokrąglone krawędzie - w 100% bezpieczne dla dzieci, bez ostrych elementów, które mogłyby spowodować skaleczenia.

Kolorowy wygląd: Jaskrawe kolory i urocze zwierzątka przyciągają uwagę dziecka, stymulując jego rozwój sensoryczny i wyobraźnię.

image

Jak to działa?

Zabawka opiera się na prostym, interaktywnym mechanizmie. Dziecko może aktywować wyskakujące zwierzątka, wykonując różne czynności, takie jak naciskanie, przekręcanie, przesuwanie czy wciskanie przycisków umieszczonych przed każdą klapką. To sprawia, że zabawa jest nie tylko radosna, ale także rozwijająca zdolności manualne i koordynację ruchową.

image

Korzyści z zabawy:

• Rozwój małej motoryki i sprawności dłoni - dziecko ćwiczy paluszki, dłonie i nadgarstki, co pomoże mu w przyszłości w nauce pisania, zapinania guzików i innych codziennych czynnościach.

• Nauka przyczyny i skutku przez zabawę - maluch uczy się, że jego działania, na przykład naciśnięcie guzika, powodują konkretny efekt, jak wyskoczenie zwierzątka.

• Ćwiczenie koncentracji, refleksu i koordynacji wzrokowo-ruchowej - tryb „podążaj za światłem" zachęca dziecko do szybkiej reakcji i skupienia uwagi na zadaniu.

• Rozpoznawanie kolorów, kształtów i zwierząt - podczas zabawy maluch poznaje nazwy i wygląd różnych zwierząt, a także kolory i formy.

• Zachęcanie do eksploracji, samodzielności i logicznego myślenia - dziecko uczy się przez eksperymentowanie i próby, co rozwija jego ciekawość, umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielność, zgodnie z metodą Montessori.

• Budowanie wczesnych kompetencji poznawczych i sensorycznych - zabawka wspiera rozwój zdolności takich jak zapamiętywanie, analizowanie i skupienie, które są kluczowe na dalszej drodze edukacyjnej.

image

Opis produktu:

  • Wiek: 12m +
  • Wymiary zabawki: 9 x 12 x 20 cm
  • Wymiary opakowania: 5,9 x 12,5 x 20,5 cm
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
Parametry:
Materiał:
plastik
Płeć:
chłopcy, dziewczynki, Unisex
Stan:
Nowy
Stan opakowania:
oryginalne
Marka:
Luxma
Informacje dot. bezpieczeństwa i zgodności produktu:
Nie nadaje się dla dzieci poniżej określonego wieku. Do używania pod nadzorem osoby dorosłej
Minimalny wiek dziecka:
1
Wiek dziecka:
12 m +
Certyfikaty, opinie, atesty:
CE, EN 71
Szerokość produktu:
20.5
Głębokość produktu:
5.9
Wysokość produktu:
12.5
Kolor dominujący:
biały
Producent:
Luxma
Kod_producenta:
E009-1A
EAN:
5906058672341
Kod producenta:
E009-1A
Bohater / Bajka:
brak
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: